Wednesday, January 18, 2012

FESTIVAL PENULIS bersempena KARNIVAL KARANGKRAF 2012
_____________________________________________________

Kekanda Mahaya Mohd Yassin
Sahabat saya yang dihormati;

Semoga tuan dan keluarga sentiasa berada dalam rahmat Allah SWT dan diberi kejayaan demi kerjayaan dalam hidup seharian.

Saya dengan berbesar hati ingin menjemput tuan dan sahabat untuk sama-sama hadir memeriahkan majlis Festival Penulis yang akan di adakan pada 27, 28 dan 29 Januari 2012 ini bertempat di Auditorium Kumpulan Media Karangkraf.

Sebagai insan yang sama-sama terbabit dalam kegiatan penulisan, pemasaran karya dan membangunkan dunia buku, jemputan ini amat besar maknanya bagi industri perbukuan negara.

Inilah julung kalinya diadakan festival untuk penulis, disertai showcase penulis dan acara sembang buku selama tiga hari berturut-turut seperti jadual yang saya sertakan.

Atau jika tuan tidak mahu terikat dengan acara sembang buku, bolehlah kita berbual santai di kafe dan di kedai buku. Sepanjang tiga hari ini kami sediakan ruang yang sesuai untuk kita sebagai pemain dalam industri buku bertemu dan berbincang secara sihat tentang karya dan buku-buku serta bagaimana memasarkannya ke medan yang lebih luas.

Kita dan dunia penulisan berpisah tiada...Besarlah harapan saya jika tuan dapat memberi respons terhadap jemputan saya ini. Harap tuan dapat panjangkan jemputan ini kepada sahabat-sahabat PEN kita yang lain.

Sekian terima kasih.

Daripada saya;
Sri Diah Shaharuddin
Pengurus Besar Penerbitan
Grup Buku Karangkraf.

Tel: 019-3431805

No comments: